













Для покращення ефективності роботи електродвигунів постійного струму без необхідності заміни самих моторів використовуються сучасні електроприводи. Mentor MP – удосконалений варіант популярного приводу постійного струму Mentor 2. Ментор MP дозволяє:
збільшувати продуктивність електричного двигуна;
підвищувати надійність системи;
керувати потоком для кращої продуктивності.
Ця модель електроприводу може взаємодіяти з обладнанням по Ethernet та іншим промисловим мережам.
Максимальний номінальний струм електроприводу Mentor MP у 2-х квадрантному виконанні складає від 25 до 1850 А. Це дозволяє застосовувати прилад у різних сферах легкої та важкої промисловості, будівництва та транспорту.
Електричні приводи постійного струму можуть встановлюватися на виробництвах різних типів, зокрема активно застосовуються в:
металургії;
ліфтах та підйомних механізмах;
виробництві паперу, скла;
верстатах для протяжки дроту, намотування та розмотування кабелю та металевих штрипсів;
суднових механізмах;
магнітних грейдерах;
кранах та навантажувально/розвантажувальних механізмах;
виробництві шин та гумотехнічних виробів;
Mentor MP може використовуватися в системах змінного струму з рекуперацією як активного випрямляча.
Електроприводи постійного струму – це порівняно просте у реалізації, економічно вигідне й ефективне рішення. Встановлення електроприводу дешевше, ніж заміна електродвигуна та не викликає потребу зупиняти процес виробництва. У нових проєктах постійний струм найбільш доцільно використовувати в установках високої потужності та при необхідності рекуперації енергії в мережу.
Квадрант 2 представляє стан видачі активної потужності та введення реактивної потужності. Це зазвичай відбувається у разі, якщо обладнання в мережі поводиться як недостатньо збуджений генератор. Устаткування видає в мережу активну потужність, але має поглинати реактивну потужність з мережі для підтримки стабільної роботи обладнання. Оптимізувати процеси в системі дозволяють електроприводи постійного струму Mentor MP 2-х квадрантного виконання. Вони мають безпрецедентну гнучкість, універсальність та створюють захищений ланцюг управління, гальванічно ізольований від високої напруги.